Ondersteuning

Online ondersteuning

In TestVision zelf is een uitgebreide online help opgenomen met uitleg over alle functionaliteiten.

Bent u een nieuwe gebruiker van TestVision? Dan kunt u het best eerst de tutorials op deze website bekijken. Ook zijn voorbeeldtoetsen met voorbeeldvragen voorhanden.

Op de documentatiepagina van TestVision zijn diverse digitale handleidingen en taakhulpen beschikbaar:

  • Implementatiehandleidingen
  • Gebruikersinstructies en taakhulpen voor wie zich verder wil verdiepen in specifieke onderdelen van TestVision

U komt op deze documentatiepagina via de link in de help van het hoofdmenu van TestVision.

TestVision Gebruikersvereniging

Ook kunt u terecht bij de TestVision Gebruikersvereniging (TGV).

TestVision heeft zich in 20 jaar ontwikkeld tot een compleet pakket. Om te blijven voldoen aan de wensen van de gebruikers is in mei 2006 de TGV opgericht die bij elkaar komt om ervaringen uit te wisselen. De output van deze bijeenkomsten is input voor verbeteringen en voor de ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten.

Ondersteuning op toetsgebied

Vanuit de ambitie ‘Teelen maakt wijzer’ wil Teelen gebruikers van TestVision zoveel mogelijk helpen bij het maken van goede vragen en toetsen. Dat doen wij met een scala aan diensten op toetsgebied. Ook hebben wij een aantal boeken geschreven en in eigen beheer uitgebracht in de reeks Toetskwaliteit in de praktijk. Het eerste deel geeft antwoord op de vraag Hoe maak ik goede toetsen met gesloten en open vragen? en het tweede deel gaat nader in op de vraag Hoe maak ik goede opdrachten?.

Ga naar onze bedrijfswebsite voor meer informatie over onze organisatie, onze diensten op het gebied van leren en toetsen en de boeken die wij kunnen leveren om u wijzer te maken en wijzer te laten toetsen.